Programozói háziverseny
Idén másodszor rendeztük meg programozói háziversenyünket, melyen az SZF és IRÜ elsőéves osztályok tanulói vehettek részt.
Tovább olvasomIdén másodszor rendeztük meg programozói háziversenyünket, melyen az SZF és IRÜ elsőéves osztályok tanulói vehettek részt.
Tovább olvasomAz idei OSZTV versenyfeladata volt szoftverfejlesztők számára a Paniclab nevezetű társasjáték megvalósítása valamilyen online felületen. Versenyen kívül az elsős szoftvereseink is megpróbálkoztak a feladattal. Az alábbiakban Keresztes Hunor
Tovább olvasomIdén a szakdolgozatok témáját többnyire azok a cégek határozták meg, ahol diákjaink a duális képzés idején a gyakorlatukat töltötték.
Tovább olvasomLezárultak a 2022/2023. tanévi OSZTV versenyek döntői, így 2023. április 26-án sor került az ünnepélyes eredményhirdetésekre a Hungexpo Rendezvényközpont Plenáris termében.
Tovább olvasomÖrömmel tudatjuk, hogy nagy sikerrel zárult első programozás háziversenyünk, melyen az elsős nappali és felnőttképzésben tanuló szoftverfejlesztő és rendszerüzemeltető diákok vettek részt.
Tovább olvasomAz osztály lelkesen vett rész a fenntarthatósági heti játékokban. Rögtön az első napon kitalálták, hogy ültessünk fát az iskola udvarára. Informatikushoz méltón, engedélykérés után, növény meghatározó szoftverrel
Tovább olvasomA Digitális Témahét Magyarország legnagyobb digitális pedagógiai eseménye. 2016-ban indult útjára az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatásával és a Digitális Jólét Nonprofit Kft. szakmai koordinációjával az idei tanévben
Tovább olvasomRendben, azt már tudod, hogy érdekel az IT világa és azt is eldöntötted, hogy az informatikai pályán mennél tovább az érettségit követően. A következő kérdés az, hogy
Tovább olvasomEbben a cikkben egy komplett órai munka kerül bemutatásra, méghozzá az egyik szoftverfejlesztő szakos tanulónk jóvoltából. A kiadott feladatok ugyan a szoftverfejlesztőknek szóltak, azonban a témát tekintve
Tovább olvasom