Iskolával kapcsolatos ügyeid intézésében fordulj bizalommal segítőkész képzési munkatársainkhoz!

+36 1 883-3655
info@szamalk-szalezi.hu

Kövess bennünket

Keress bennünket a közösségi médiában is!

1119 Budapest, Mérnök u. 39.
+36 1 883-3655
info@szamalk-szalezi.hu

Flag of the United Kingdom

Kirándulás a Nyakas-kőhöz

FőoldalIskolánk életeKirándulás a Nyakas-kőhöz
Számalk-Szalézi kirándulás

2018-as első kirándulásunk Biatorbágyra vezetett. Reggel 9-kor indult a vonatunk Kelenföldről, és hamarosan már a biatorbágyi állomásról gyalogoltunk a Viadukt alatt a Madárszirt felé.

A hó csendesen hullt, mi pedig vidáman gázoltunk a bokáig érő hóban. A fák ágain hatalmas tejszínhabként csücsült a hó, mely a társasaág egy részét arra ösztönözze, hogy az előtte haladó nyakába rázza. Ezt persze nem tűrhette senki szó nélkül, hógolyó záport zúdított a támadóra. hamaroasn elértüka  Százlépcső előtti padot, ahonnan vidáman szemléltük az előttünk álló utat, a Madárszirt szikláit.

Felmászva a csúszós lépcsőkön, megcsodáltuk a fehér dunyhába burkolózó tájat.

Számalk-Szalézi kirándulás

Majd folytattuk utunkat a Nyakas-kő felé. Az út meglehetősen, csúszott, óvatosan lépdeltünk lefelé a lejtőn:

Számalk-Szalézi kirándulás  Számalk-Szalézi kirándulás

A merészebbek a sziklára is felmásztak, az óvatosabbak pedig a szikla alján kerülő úton érték el a piros jelzést.

Számalk-Szalézi kirándulás

A Szikla tetején újabb hócsata következett, majd mi is rátértünk a piros jelzésre, és kisebb zökkenővel ugyan, de végül közösen folytattuk utunkat az egykori légvédelmi bázis felé.

A  Hármas-sziklánál ismét csodás panoráma tárult elénk. majd még két meredek emelkedő és lejtő következett, de végül elértük A Szily-kápolnát, ahonnan már újra a hézak között vezetett az út.