Iskolával kapcsolatos ügyeid intézésében fordulj bizalommal segítőkész képzési munkatársainkhoz!

+36 1 883-3655
info@szamalk-szalezi.hu

Kövess bennünket

Keress bennünket a közösségi médiában is!

1119 Budapest, Mérnök u. 39.
+36 1 883-3655
info@szamalk-szalezi.hu




Vállalkozási ügyviteli ügyintéző

FőoldalGazdasági, ügyviteli képzésekNappali képzésVállalkozási ügyviteli ügyintéző

Nappali képzés

Szakma azonosító száma: 5 0411 09 02

(Korábban ezen a néven találtad meg: OKJ 54 346 03 Irodai titkár)

Mit csinál egy Vállalkozási ügyviteli ügyintéző?

A vállalkozási ügyviteli ügyintéző feladatait jellemzően a kkv. szektorban látja el, de a nagyvállalatoknál is megállja a helyétTud mindent, ami egy vállalkozás sikeres működtetéséhez és gazdasági támogatásához szükséges. Éppen ezért önmaga is képes egy vállalkozás irányítására.  

Feladatai közé tartozik például  

  • Szakmai útmutatás alapján közreműködik a vállalkozás pénzügyi feladatainak teljesítésében.  
  • Vezetői iránymutatásnak megfelelően részt vesz a vállalkozás szabályzatainak elkészítésében, figyelemmel kíséri azok változásait.  
  • Ellátja a vállalkozás ügyviteli feladatait.  
  • Nyilvántartásokat vezet a megrendelésekről, szerződésekről, bejövő számlákról.  
  • Ellátja a könyveléshez, ellenőrzéshez kapcsolódó vállalkozáson belüli teendőket.  
  • Elkészíti a vállalkozás bevallásait, azokat szakmai ellenőrzés után elektronikus úton beküldi és részt vesz a hatósági ellenőrzések lebonyolításában. 
  • Ellátja az értékesítéssel kapcsolatos rábízott feladatokat.  
  • Tisztában van az aktuális jogi és a gazdasági alapismeretekkel.  
  • Előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartásokat, azokat kezeli és rendszerezi. 
  • Kezeli a munkaszerződéseket és szükség esetén módosításokat hajt végre bennük. 
  • Nyilvántartja a munkatársak személyi dokumentumait és naprakészen vezeti azokat. 
  • Kezeli az egyes projektekhez kapcsolódó elektronikus nyilvántartásokat, iratanyagokat.  
  • Ismeri az irodai programcsomagokat és mindenkinél gyorsabban tud gépelni. 
  • Magas fokú precizitásával és problémamegoldó képességével támogatja a vállalat folyamatait. 
  • Az új és meglévő ügyfelekkel és munkatársaival kapcsolatot tart írásban, szóban és személyesen egyaránt.  
  • Kommunikációs képességeinek és széleskörű protokoll ismeretének köszönhetően hatékonyan szervez tárgyalásokat, rendezvényeket.  
  • Ismeri az üzleti kommunikációt és a tárgyalástechnikákat, és használja is azokat munkája során. 
  • Támogatja a cég mindennapi munkáját a levelezések lebonyolításában, adatok rögzítésében, szükséges dokumentációk elkészítésében.  

A képzés elvégzése után sikerrel lehet továbbtanulni gazdasági szakokon, gazdálkodás-menedzsment szakirányon a felsőoktatásban.  

Kinek ajánljuk a képzést?

Mindazoknak, akiket vonz a gazdaság és a pénzügy világa, akik egy start up-nál vagy egy jól teljesítő, más ismertebb vállalkozásnál szeretnének elhelyezkedni és tapasztalatot szerezni.  Akik szeretnek irodai munkakörnyezetben dolgozni, részt venni üzleti tárgyalásokon, a gazdasági tervezésben és emellett jó kommunikációs képességekkel is rendelkeznekAkik saját vállalkozásukban érvényesülnének és megfelelő szakmai hátteret szeretnének hozzá egy gazdasági képzésben.  

Neked, aki e sorokat olvassa és a jövőjét tervezi!  

Milyen munkakörben tudsz elhelyezkedni a képzés befejezését követően?

Vállalkozási ügyviteli ügyintézőként nem csak kis és középvállalkozásoknál helyezkedhetsz el, hanem multinacionális cégeknél is szívesen látnakde akár online, virtuális munkakörnyezetben is dolgozhatsz.  

Emellett létrehozhatsz saját vállalkozást vagy segítheted mások ezirányú terveit is. 

Milyen tudást (ismeretet és gyakorlatot) szerezhetsz a képzés során?

  • Megismered az egy es vállalkozások közötti különbségeket, előnyöket és hátrányokat. 
  • Megtanulod az egyéni vállalkozás jellemzőit, a vállalkozások alapításának lépéseit és az ezzel kapcsolatos jogi ismereteket. 
  • Alapos ismereteket szerzel a munkaviszonyról, a létesítés és megszüntetés szabályairól és a munkaszerződésekről. 
  • Képes leszel statisztikai számításokat végezni és a kapott eredményeket értelmezni. 
  • Fogod tudni használni a vállalkozás ügyei intézésére az ügyfélkaput és egyéb online szolgáltató felületeket. 
  • Belemerülsz az egyszerűbb költségvetések készítésének világába. 
  • Ismered az adózási alapfogalmakat és az adónemeket. 
  • Biztonsággal fogod használni az irodai szoftvereket. 
  • Képes leszel precíz kimutatások, adatbázisok elkészítésére. 
  • Elő tudod készíteni egy vállalkozás üzleti tervét. 
  • Adó- és pénzügyi nyilvántartásokat vezetsz, képes leszel az elektronikus adóbevallások elküldésére.  
  • Ismered és tudod használni a számlázási programokat. 
  • pes leszel vezetni a vállalkozás alapnyilvántartásait.  
  • El tudod látni a vállalkozás rendezvényeinek megszervezését, koordinálását.  
  • Képes leszel hatékony kommunikációra és mind a cégen belül, mind pedig a külső partnerekkel.  

Kik az oktatók?

Szakfelelős: Fenyvesiné Jászai Lídia 

  • Szántó Péterné – Rendezvény- és programszervezés 
  • Jászainé Kosztik Lídia –Gépírás 
  • Kőhegyi Gabriella- Levelezési gyakorlat 
  • Dr. Domján Erika – Marketing ismeretek 
  • Gazdasági tantárgyakat olyan munkatársaink tanítják, akik jelenleg is folyamatosan gazdasági és pénzügyi területen dolgoznak a tanítás mellett.  

Fontos tudnivalók

Létszámkeret

  • Államilag támogatott: 36 fő
  • Önköltséges: 4 fő (A legjobb eredményt elért önköltséggel felvett nappali tagozatos tanulók a következő félévben átkerülhetnek az államilag finanszírozott kategóriába)

A képzés időtartama:

  • 4 félév

A képzés bemeneti követelménye:

  • Érettségi
  • Egészségügyi alkalmassági

Térítési díj

  • Első és második szakképesítés esetén:
  • ÁLLAMILAG TÁMOGATOTT szolgáltatási díj: 20.000 Ft/félév

Beiratkozási díj 10.000 Ft, mely része az I. félév szolgáltatási díjának és csak abban az esetben jár vissza, ha a képzés nem indul

  • Önköltséges képzés esetén:
  • tandíj+szolgáltatási díj: 85.000 Ft/félév

Beiratkozási díj 10.000 Ft, mely része az I. félév szolgáltatási díjának és csak abban az esetben jár vissza, ha a képzés nem indul

Amit iskolánk biztosít

  • Tanulmányi ösztöndíj
  • Szociális támogatás
  • Meglévő (hozott) tudás beszámítása: felmentés tanulás/vizsga alól
  • Elektronikus tananyagok és segédanyagok
  • Tartalomszolgáltató rendszer https://etananyag.szamalk-szki.hu
  • Virtuális tanulási tér, elektronikus kurzusok, vizsgákra való felkészüléshez tananyagok, gyakorló feladatok biztosítása
  • Nemzetközi képzéseken való részvétel (pl. CISCO IT Essentials, CCNA)
  • Hazai és nemzetközi kulturális programok látogatása (galériák, múzeumok, fesztiválok, búcsúk, stb.)
  • Nemzetközi mobilitási programok, szakmai gyakorlat az EU országaiban
  • Szakmai gyakorlat, munkahelyi referencia és igazolás
  • Folyamatos tanulmányi ügyfélszolgálat és házipénztári szolgáltatás
  • Informatikai szakmai angol nyelvoktatás, általános angol nyelvoktatás, melynek célja munkahelyi elhelyezkedés elősegítése
  • Szakmai vizsgáztatás (korábban: OKJ vizsgáztatás)
  • Internet eléréssel rendelkező gyakorlóterem, tanórán kívüli használathoz
  • Iskolaorvosi, iskola pszichológusi szolgáltatás

Díjkedvezmények:

  • Egyösszegű befizetés esetén kedvezmény (egy év – 10%; két év – 15%)
  • Kismama kedvezmény (30 %)
  • Nálunk végzett visszatérő diákok kedvezménye (20 %)

Szeretnél Te is részt venni képzésünkön?

Kattints a gombra, jelentkezz online!

Diákélet a szakon

Nézd meg, milyen környezetben tanulhatnak diákjaink, hogy zajlanak a hétköznapok nálunk!