Programozói háziverseny
Idén másodszor rendeztük meg programozói háziversenyünket, melyen az SZF és IRÜ elsőéves osztályok tanulói vehettek részt.
Tovább olvasomIdén másodszor rendeztük meg programozói háziversenyünket, melyen az SZF és IRÜ elsőéves osztályok tanulói vehettek részt.
Tovább olvasomAz idei OSZTV versenyfeladata volt szoftverfejlesztők számára a Paniclab nevezetű társasjáték megvalósítása valamilyen online felületen. Versenyen kívül az elsős szoftvereseink is megpróbálkoztak a feladattal. Az alábbiakban Keresztes Hunor
Tovább olvasomIdén a szakdolgozatok témáját többnyire azok a cégek határozták meg, ahol diákjaink a duális képzés idején a gyakorlatukat töltötték.
Tovább olvasomLezárultak a 2022/2023. tanévi OSZTV versenyek döntői, így 2023. április 26-án sor került az ünnepélyes eredményhirdetésekre a Hungexpo Rendezvényközpont Plenáris termében.
Tovább olvasomAz osztály lelkesen vett rész a fenntarthatósági heti játékokban. Rögtön az első napon kitalálták, hogy ültessünk fát az iskola udvarára. Informatikushoz méltón, engedélykérés után, növény meghatározó szoftverrel
Tovább olvasomA Digitális Témahét Magyarország legnagyobb digitális pedagógiai eseménye. 2016-ban indult útjára az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatásával és a Digitális Jólét Nonprofit Kft. szakmai koordinációjával az idei tanévben
Tovább olvasomHa informatikai karrieren töröd a fejed és épp szakirányú végzettséget szereznél, ez a cikk neked szól. Bizonyára az is érdekel, hogy mégis mennyit lehet ebben a szektorban
Tovább olvasomAz informatikai pálya sokak számára érdekes lehet és egyre inkább vonzó opcióvá válik a továbbtanulás terén is. A digitális technológia állandó fejlődésének köszönhetően folyamatosan nő az IT
Tovább olvasomAz utóbbi időben több olyan cikket is publikáltunk, ami az iskolánk repertoárjában található szakmákról ír, legyen szó arról, hogy a járvány lecsengését követően mikor és leginkább, hogyan
Tovább olvasom