Élet a fotográfia világában 2. rész
Jogosan merülhet fel mindenkiben a kérdés, oké, de hogyan tovább? Elvégzel egy két éves képzést és mi lesz utána? Öregdiákjainkat kérdeztük, akik az elmúlt években kellő tapasztalatot
Tovább olvasomJogosan merülhet fel mindenkiben a kérdés, oké, de hogyan tovább? Elvégzel egy két éves képzést és mi lesz utána? Öregdiákjainkat kérdeztük, akik az elmúlt években kellő tapasztalatot
Tovább olvasomEbben a sorozatban a SZÁMALK-Szalézi pedagógia szakirányon tanuló diákjainak írásait, gondolatait osztjuk meg. Tanulóink szemszögéből mutatjuk be iskolánkat és leginkább azt, hogy mit kaphat az, aki a
Tovább olvasomJogosan merülhet fel mindenkiben a kérdés, oké, de hogyan tovább? Elvégzel egy két éves képzést és mi lesz utána? Öregdiákjainkat kérdeztük, akik az elmúlt években kellő tapasztalatot
Tovább olvasomAz informatika szakirányról jelentkezünk, méghozzá egy idén végzett szoftverfejlesztőnk írásával. Nóra az itt eltöltött két év tapasztalait osztja meg Veletek és bízunk benne, hogy számotokra is hasznosak
Tovább olvasomEbben a cikkben egy komplett órai munka kerül bemutatásra, méghozzá az egyik szoftverfejlesztő szakos tanulónk jóvoltából. A kiadott feladatok ugyan a szoftverfejlesztőknek szóltak, azonban a témát tekintve
Tovább olvasomEbben a sorozatban a SZÁMALK-Szalézi pedagógia szakirányon tanuló diákjainak írásait, gondolatait osztjuk meg. Tanulóink szemszögéből mutatjuk be iskolánkat és leginkább azt, hogy mit kaphat az, aki a
Tovább olvasomEbben a sorozatban SZÁMALK-Szalézi pedagógia szakirányon tanuló diákjainak írásait, gondolatait osztjuk meg. Célunk, hogy egy belsős szemével mutassuk be iskolánkat és leginkább azt, hogy mit kaphat az,
Tovább olvasomA következő videókat az idén végzett szoftverfejlesztőink szakdolgozatai közül válogattuk. Az itt látható videók jól szemléltetik, hogy mennyi mindent tanulhatnak az informatika szakos diákok a két év
Tovább olvasomMert ez a szakma sokkal többet rejt magában, mint azt elsőre gondolnád. Először persze mindenki a klasszikus pedagógiai szerepekre gondol, mint az óvodákban dolgozó segítő „óvónénik”, akiknek mindig
Tovább olvasomEbben a sorozatban a pedagógia szakirányon tanuló diákjaink írásait, gondolatait osztjuk meg. Célunk, hogy egy belsős szemével mutassuk be iskolánkat és leginkább azt, hogy mit kaphat az,
Tovább olvasom